Právě teď - DOPRAVA ZDARMA na vše bez limitu + značkový dárek k objednávce nad 999 Kč. Vyberte si skvělé hodinky nebo tašku s lunchboxem.

Jak snadno nakupovat ONLINE

JAK SNADNO NAKUPOVAT ONLINE

  1. Výběr zboží

Jednoduše si vyberte zboží na našich stránkách a vložte ho do košíku, kde máte následně možnost zboží objednat až k vám domů. 

  2. Objednání

Vybrat si produkt za příznivou cenu je tak snadné. Chcete-li být o novinkách informováni jako první se zaregistrujte a nic vám již neunikne. Prodávající si vyhrazuje právo neakceptovat objednávku spotřebitele v případě zjevné tiskové chyby týkající se ceny, popisu nebo obrázku výrobku v katalogu výrobků prodávajícího, a to v jakékoliv fázi vyřízení objednávky.

  3. Platba

Dobírka – v případě našeho e-shopu je dobírka zdarma. 

Platba online převodem nebo platební kartou - zabezpečuje platební brána GoPay - zdarma

  4. Dodání zboží

Balíček je připraven k expedici obvykle do druhého pracovního dne. Pokud si přejete zaslat balíček na jinou adresu, uveďte ji při zadávání objednávky. Zboží doručujeme prostřednictvím České pošty. Náklady na poštovné a balné jsou ve výši 79 Kč při využití služby Česká pošta -"do ruky" a dopravce PPL 89 Kč. Nabízíme také možnost vyzvednutí zásilky na některém výdejním místě Zásilkovna.cz. Náklady za využití této služby činí 79 Kč, váhový limit celé zásilky pro využití této služby činí 10 kg. V případě, že je Vaše objednávka doručena ve více balících, jsou tyto náklady účtovány pouze jednou. 

  5. Reklamace

Reklamované zboží doručte zpět na adresu našeho zásilkového obchodu spolu s vyplněným reklamačním listem.

V reklamačním listu (zadní strana dodacího listu), prosím, uveďte přesný popis závady nebo důvodu vrácení zboží a označte požadovaný způsob vyřízení reklamace. Reklamační list oddělte a přiložte k reklamovanému zboží. 

Postup při reklamaci zboží:

  • Jednotlivé druhy zboží vraťte, prosím, v originálním obalu, je-li to možné.
  • Reklamované (nebo vracené) zboží s přiloženým reklamačním listem doručte na adresu: ASTOREO, Dělnická 390, 532 36 Pardubice 2.
  • Podací lístek od zásilky si uschovejte jako doklad o jejím odeslání.
  • Zásilky zaslané na dobírku nepřijímáme.
  • Použité zboží zasíláme k odbornému posouzení.
  • V případě uznané reklamace a výměny zboží Vám nebudeme znovu poštovné a balné účtovat.
  • Zbylou část dokladu - fakturu - si pečlivě uschovejte.

 

  6. Záruka vrácení peněz

Nebudete-li z jakéhokoli důvodu s vybraným zbožím 100% spokojeni a vrátíte ho zpět ve lhůtě 30 dní od jeho doručení, zboží Vám vyměníme nebo vrátíme zpět peníze. (Náklady na vrácení předmětného zboží prodávajícímu nese v takovém případě spotřebitel.) Zboží nám doručte zpět s vyplněným reklamačním listem. V případě, že ve lhůtě 30 dní vracíte zpět všechno objednané zboží včetně dárků nebo dalších výhod a požadujete vrácení peněz, uhradíme Vám i náklady na poštovné a balné odpovídající výši nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. 

Vedle zákonného nároku (14 dní) na odstoupení od smlouvy Vám nabízíme možnost získat záruku vrácení zboží na dobu 100 dnů od převzetí zboží. Smlouvu můžete zrušit tím, že nám zboží vrátíte do 100 dnů od převzetí (lhůta začíná dnem následujícím po doručení zboží), pokud je zboží v původním obalu, je úplné, není použité nebo poškozené. Pro dodržení lhůty postačí včasné odeslání. Cena za tuto službu je pouze 49 Kč. 

Postup při vrácení zboží:

  • Jednotlivé druhy zboží vraťte, prosím, v originálním obalu, je-li to možné.
  • Vracené zboží s přiloženým reklamačním listem doručte na adresu: ASTOREO, Dělnická 390, 532 36 Pardubice 2.
  • Podací lístek od zásilky si uschovejte jako doklad o jejím odeslání.
  • Zásilky zaslané na dobírku nepřijímáme.