Zákaznický servis +420 466 040 440 (Po–Pá: 7:00–20:00, So 8:00–16:00)

Menu

Košík

Váš košík je prázdný. No není to škoda?

Nakupování u nás je radost. A prázdný košík je tak smutný :-(

Košík

Váš košík je prázdný. No není to škoda?

Nakupování u nás je radost. A prázdný košík je tak smutný :-(

Domů
>
Sledování zásilky

Sledování zásilky

Pokud potřebujete znát bližší informace o termínu dodání Vaší objednávky, vyberte si přepravce, kterého jste při objednávání zvolili a klikněte na odkaz.

PPL

Doručení probíhá zpravidla do 24 hodin po přijetí potvrzení o převzetí do přepravy. Doručení probíhá v pracovních dnech od pondělí do pátku po celé ČR.

Při doručení kurýr informuje o čase dodání SMS zprávou/telefonicky. V případě neúspěšného doručení možnost uložení balíčku do pobočky Parcelshopu.

Zásilku můžete sledovat zde.


Česká pošta

Doručení zpravidla do 24 hodin po přijetí potvrzení o převzetí do přepravy. Doručení probíhá v pracovních dnech od pondělí do pátku po celé ČR.

Při doručení kurýr informuje o čase dodání SMS zprávou. V případě neúspěšného doručení Vám bude do schránky uloženo papírové oznámení s informací, na které z nejbližších pošt je zásilka uložena (po dobu 7 pracovních dní).

Zásilku můžete sledovat zde.


Zásilkovna

Doručení na vybranou pobočku zpravidla do 24 hodin po přijetí potvrzení o převzetí do přepravy. Doručování probíhá v pracovních dnech po celé ČR.

Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí na vybrané pobočce, dopravce Vám zašle SMS zprávu / e-mail s kódem o možnosti vyzvednutí. Zásilka bude uložena po dobu 7 pracovních dní, poté je zasílána automaticky zpět.

Zásilku můžete sledovat zde.